20 augusti

Mini lördag!

Då var man halvvägs in i veckan. Känns skönt för idag kändes det som måndag men då blev det posetivt när man kom på att de var onsdag, as bra!

Igår var jag och Linus iväg och kollade på en lägenhet! Tommy och Therese (Linus föräldrar) följde med.
Det var en etta men den var stor och de var sovalkå. Jag blev kär direkt! Men vi får se hur de blir med att flytta. Det var meningen att vi skulle kolla på den i förrgår men han som bor där fick förhinder så de blev igår istället.

I helgen ska jag på Winnerbäck! Det ska bli skojsigt! :D
074
075
076



milla.


Kommentarer
Postat av: sussu

Jaaa winnerbäck=) Du kan ju komma till mig lite tidigare på lördag eller så om du vill=) Puss på dig ses lördag

2008-08-21 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0