18 augusti

Tjolahopp!

Helgen har varit och en ny vecka har börjat, och för mig innebar de jobb igen.
Första dagen var lugn, allt började klockan 7 som vanligt.. Ena bilen hade stått så länge så vi var tvugna att använda startkablar för att få igång den. Så jag var tvungen att åka runt i ungefär 50 min. Kent sa att jag skulle åka på motorvägen så då tyckte jag de passade bra med att hämta mitt körkort i Strängnäs. Jag åkte dit och stängde av bilen efter typ 45 minuter. När jag skulle starta bilen så gick de inte. Så Kent fick komma till Strängnäs och köra med kablarna igen.
Han tog den bilen till Södertälje och jag fick ta den nya stora bilen tillbaka till Eskilstuna. Där fick jag putsa nåra glasblock sen hade jag lunch och efter lunch fick jag plocka lite i förrådet sen slutade jag. Skön dag! :)


Helgen..
I fredags blev de hejdå middag för Malin. Hon flyttar ju till Grums. :( Maten var god och sällskapet var trevligt! Jag och Anna fick lust att gå ut, vilket vi gjorde. Det var skoj, och äntligen bra musik..
På lördagen blev de en liten kräftskiva. Jag var så sugen på kräftor så jag tyckte vi kunde äta lite kräftor på kvällen. Vi blev inte så många men de gjorde inget jag fick ju äta kräftor iaf, och de var huvudsaken! :D
Det var jag, Linus, Anna, André och Pata. Trevligt var de iaf :)

Ikväll ska vi kolla på en lägenhet! :D
073





milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Lycka till med lägenhetsplanerna!



http://www.flyttaguiden.se/steg1.htm



http://www.ekonomi.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngCategoryId=1591&lngArticleId=4626

2008-08-18 @ 17:11:09
Postat av: barbro

Hej Milla!! lycka till med att titta på lägenheten!! Tjejen har blivit stor ;)

Kram Barbro

2008-08-18 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0