13 augusti

Vad är de för jävla väder!?

Nu när semestern börjar lida mot sitt slut så börjar jag tänka på vad jag har gjort, och jag kan säga att jag har inte gjort ett jävla piss för de har varit så jävla dåligt väder! Det har bara regnat! Så bara för att jag börjar jobba nästa vecka så kommer det säkert vara superväder! Då blir man ju lite besviken!

Idag ska jag träffa Sofia. :) Jag ska hem till henne och se hur hon har fått de i sin lägenhet! Var bara inne en snabbis i fredags natt, men då såg jag inte så bra..
Senare idag vet jag inte vad som händer, får se..

Igår var jag i alla fall ute och sprang. Jag tyckte att jag stretchade bra men tydligen inte för idag är jag helt seg och öm i bena. Aja, sånt som händer..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0