11 augusti

Sista veckan!

Jaha, då har sista veckan på semester kommit igång. Det suger ganska mycket..
Idag har jag varit hemma i Eskilstuna och hälsat på min mammi. :) Jag väcktes vid 11 av min kära bror Christian som ville veta hur det var med mig. Klockan 11.40 fick tåget till Eskilstuna. Så jag skyndade mig till de. När jag kom fram hämtade mamma mig på tågstationen. Vi åkte till Spicy hot och käkade, nami!
Efter de åkte vi hem ett tag sen kom jag på att jag skulle köpa kamera så vi åkte till Elgiganten. Jag hittade en kamera! ÄNTLIGEN!
Jag har verkligen saknat att ha en kamera. Det har varit tomt utan en!

Vid 4 tog jag tåget tillbaka till Strängnäs. Fick med mig lite tvättade kläder så jag har precis packat upp de.
André kom för en liten stund sen så nu sitter han och Linus och kollar på skejtfilm.

That's the news for today! Byeeee!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0