8 april

Tidningen..

Idag har jag haft praktik.. Just nu sitter jag hemma hos Linus men jag ska snart åka till Eskilstuna och lämna firma bilen, sen ska jag hit igen. Ikväll kanske jag och Sofia ska sola, beror på hur hon mår. Hon mådde tyvärr inte så bra när jag frågade.
Hoppas du blir bättre! :)

Idag ringde Eskilstuna Kuriren och ville göra en intervju med mig, så på torsdag klockan 11 kommer dom till skolan och ska träffa mig.

Direkt när jag hade fått reda på att jag hade vunnit så skulle jag ut och fotas. Vet inte av vem men de var en tjej i alla fall. Ganska så pinsamt, mitt i korridoren.

http://www.eskilstuna.se/templates/Page____176377.aspx image15

Varje år utses årets byggelev i Sörmland. I år blev det Billy Lindberg,
BP3C och Camilla Svestad, BP3A som får åka till Lissabon i Portugal.


Två elever från Eskilstuna, en från Nyköping och två från Katrineholm
har i år utsetts till "årets byggelever" av Svenska Byggnadsarbetar-
förbundet, Sveriges Byggindustrier och regionala byggkommittén.


Dessa elever, som visat goda resultat såväl i skolan som på APU,
får åka till Lissabon den 11-14 maj, där de bland annat får göra ett
studiebesök på en portugisisk byggarbetsplats.


Vi önskar dem ett stort grattis!





milla.

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Ååh att jag inte blev bättre, jag ville både sola och träffa dig!!!
Bilden blev ju skitbra föresten!!

2008-04-08 @ 19:04:08
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är ju så jävla stolt!

2008-04-09 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0