7 april

AHH!

Jag och en till på bygg blev årets byggelev! Vilket innebär att jag och fyra killar ska till Portugal den 11 - 14 maj. Helt okända människor, jag blir fan lite rädd. 
Jag tänkte att de var väl inget speciellt med det, de är väl en roligt grej i skolan. Jag trodde fan inte att tidningen skulle ringa. Men idag ringde tidningen Folket, då gjorde dom en telefon intevju. Dom ville även att vi skulle fotas.
När jag kommer hem så ringer dom och säger att dom kommer och hämtar mig om 5 minuter! 5 MINUTER! Jag hade på mig mjukiskläder och håret var uppsatt och oplattat, så jag plattade de lite snabbt, drog på mig lite snyggare kläder och sen var de bara på med mössan för jag hann inte platta håret så bra!
Ååh! jag får ångest när jag tänker på bilden, jag ser ut som ett as!
Men imorgon när ni ser bilden i tidningen (om de är imorgon det är med) så tänk att jag säger så här bakom mitt fejk smile, "hej Eskilstuna jag heter Milla och ser ut som en luffare!". Och tänk på att jag ser ut så där för att jag hade 5 minuter på mig att göra iordning mig! Plus att Billy som är med på bilden har nydligen varit i Thailand och det är därför han är så brun och jag så blek! ;D Det kommer vara värsta posen också! Vi fick inte bestämma själva hur vi skulle stå. Han stod typ helt vanligt så skulle jag ha typ armbågen på hans axel och sen andra handen i midjan, värsta posen! Jag tycker hela grejen är pinsam!

Så nu vet ni de, tack för mig, tjohej!






milla.

Kommentarer
Postat av: sussu

GRATTIS!!!!!!! Va kul!!! Måste köpa tidningen=)

2008-04-07 @ 18:24:06
Postat av: Anonym

Stort grattis...det är du värd.

2008-04-07 @ 19:22:00
Postat av: Lars

Vad roligt. Sjukt bra!!! Och bra artikel på kommunens hemsida: http://www.eskilstuna.se/templates/Page____176377.aspx
Ha det så roligt i Portugal :-)

2008-04-08 @ 14:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0