3 april

Torsdag

Idag känns det som att jag har fått mycket gjort. Jag var först i skolan och hade några lektioner och så tog jag reda på lite om svenska arbetet. Vi fick våra studentmössor idag! Kan inte säga att jag är nöjd med hur den ser ut, hade heldre haft något annat företag. Efter skolan åkte jag hem och hämtade mina nya brillor som jag var tvungen att böja till för dom var så stora att jag tappade dom om jag lutade framåt.
Sen gick jag och köpte lite mascara och lite annat som jag behövde.

När jag var klar med det så åkte jag hem och började plugga, nu har jag bara två uppgifter kvar. SÅ SKÖNT!

Nu börjar jag bli hungrig också, blir en middag med mig själv. Vet inte vad jag ska hitta på men något kommer jag väl på!






milla.

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Tänk vad vi är duktiga som har pluggat SÅ mkt, jag blir riktigt stolt över oss båda två :D

2008-04-03 @ 16:50:50
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0