28 april

Så var det måndag igen!

Helgen har varit och den har varit riktigt bra! :)
Fredag: Jag var ledig men det var inte Linus så när han vaknade så vaknade jag med och blev pigg, fast egentligen ville jag sova, jag hade ju sovmorgon! Men det gjorde inget, vid 10 somnade jag om till 11. Gick upp och pysslade lite.
När jag hade duschat och fixat mig så gick jag ner på stan, hittade en klänning! :)
Senare följde jag med när Linus och nåra till spelade fotboll. Då bestämde dom sig för att det skulle bli utgång på kvällen. Det blev förfest hos Patrik. Sofia kom och höll oss sällskap! :) Trevligt att träffa dig, din jobbande jävel! ;D Det blev utgång på Walles, där träffade jag Anna och Sara som jag var med hela kvällen på dansgolvet!
Lördag: Sov länge! Riktigt skönt! Dan gick och senare på kvällen kom Oskar och Kalle till Linus. Vi drog ut, Martin hängde också med. Vi köpte godis och hyrde film, sen drog vi till statoil och köpte lite krubb. Efter det drog alla hem, jag och Linus kollade på filmen och moffade godis. :)
Söndag: Det hände inte så mycket denna dag. Jag följde med Linus och Philip när dom skatade, skoj! :) Sen åkte jag hem till Eskilstuna.


Idag har jag haft praktik, och idag hände det som egentligen bara var en tidsfråga. Jag tappade mobilen i vatten, det var tur att jag reagerade så fort för mobilen klarade sig! Det är bara imorgon och sen på onsdag kvar sen är det ledig i några dagar, det ska bli såå skönt!



438446-23











milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Snygg bild. Du borde visa fler.

2008-04-28 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0