24 april

SOL SOL SOL!

Dom här dagarna har varit helt underbara!
Massa sol, det har inte varit ett ända moln på himlen på flera dagar!

Igår var jag i skolan och skrev nationellt prov i svenska B. Hoppas det gick bra, tyckte det flöt på men jag har ingen aning om jag fattade uppgiften rätt! Det återstår att se när vi får reda på resultaten.
Efter skolan åkte jag till Strängnäs. Där tog jag det först lugnt, fick skit ont i magen så jag blev sängliggandes ett tag, sen hörde Sofia av sig för vi skulle ut i solen och ta en glass, men båda var hungriga så det blev lite mat ute i solen istället, mys!

Just nu sitter jag hemma, kom nästan nyss hem från skolan.
På idrotten var vi ute och spelade brännboll, skit kul! Synd bara att mina bollar inte kom nånstans. Imorgon är jag ledig! Det ska bli så skönt! Hoppas det är bra väder ute då!

Lite uppdatering om skylt letandet..
Jag och Sofia letar tillsammans, och idag hittade hon 014 som var nästa skylt vi skulle hitta. Men så har jag även slagit vad med Kent (min handledare på praktiken) att jag ska hitta upp till 020, jag har ett halv år på mig. Eftersom Sofia har hittat några skyltar så måste jag också hitta dom, så där letar jag fortfarande efter 012.

Men de var ungefär allt för mig, tack hej!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0