21 april

Sommar!

Jäklar vilket fint väder de har varit i helgen och idag! :D Riktigt skönt!
Helgen har varit och den har varit bra! :)

Fredag: Tog det lugnt på dan, sen på kvällen träffade jag Sofia. Jag lagade maten medans hon duschade. Jag tyckte i alla fall att det blev gott! Efter maten bjöds det på singstar! Någongång efter det så skjusade Sofia hem mig till Linus. En trevlig kväll! ;D
Lördag: Det började med att jag och Sofia drog och sola. Efter det hämtade vi mitt smink och kläder sen drog vi till Sofia och började fixa inför kvällen. Medans jag duschade så städade Sofia och när hon duschade så börjde jag med maten. Sen började vi fixa oss. Vid 6 började det hela, det var en skit kul kväll!


       

   






milla.

Kommentarer
Postat av: sofia!

helgen har varit kaaaaaaaaaanon :)

2008-04-21 @ 18:43:00
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0