2 april

Sjuker!438446-15


Idag har jag åter igen varit hemma från praktiken. Det har varit skönt! Jag har sovit ut och bara legat och kollat på tv tills jag skulle till doktorn kvart i tre.
När jag kom dit fick jag vänta i över en kvart. Jag tycker inte om väntrum, i alla fall inte när det sitter gamlingar där. På något sätt tycker jag dom är äckliga! Man kan ju i alla fall inte säga att dom är frächa.. 

När jag kommer in till läkaren så undersöker han mig och kommer fram till att det är en "vanlig förkylning". Det borde ju vara något mer eftersom jag har varit så här ganska länge nu. Jag fick ingen medicin, så jag får fortsätta med min nässpray! Plus att läkaren var ganska flörtig eller så var han bara övertrevlig!

Just nu sitter jag och kollar på OC och ska snart börja plugga lite, det är verkligen inget jag ser framemot! Jag tycker inte om att plugga, men vem fan gör de?! Men det måste ju göras! Och nu är student flaket fixat! Jag längtar ihjäl mig, vill ta studenten NU! Bara stå och sjunga, skrika och ha kul! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju inte säga att gamlingar är äckliga Milla. Det kommer vi ju alla förhoppningsvis bli

2008-04-02 @ 20:56:34
URL: http://rogic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0