18 april

Trapphus.

Just nu står jag utanför Linus ytterdörr och väntar på att någon ska komma hem så jag kommer in. Tur att jag hade med mig min dator så jag kunde koppla upp mig på deras bredband! ;D

Ikväll ska jag nog träffa Sofia och umgås lite! :) Det ska bi trevligt. Hon var hemma hos mig igår efter sin praktik. Och imorgon blir det party party för då ska hon firas! :D Jag är skit taggad, har sett framemot de här länge! Så jag hoppas på att det blir en riktigt lyckad kväll!

Det var allt för just nu, tjaaa!






milla.

Kommentarer
Postat av: sussu

hello you! Hörde dig på radio igår de va riktigt kul o höra. Det gick ju bra för dig. trevlig helg sug o svälj ;)

2008-04-18 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0