16 april

Tjoho!

Nu är praktiken över, det har faktist gått ganska fort. Jag har varit i Södertälje och jobbat hela veckan. Jag har sovit hos Linus alla praktik dagar. Jag klagar inte! :)
I måndags var jag och Sofia iväg och solade. Tycker aldrig jag får färg när jag solar men någon färg borde jag ju få..
Igår började Desperate Housewives, som jag har längtat! Det var på tiden att det började igen och tur att dom visade det sista avsnittet innan det nya. För jag hade typ glömt allt! :/
Idag har jag varit på praktiken. Och nu på kvällen har jag varit och solat med Madde det var meningen att vi skulle gå ut och gå efter de men så blev det inte.
Ikväll blir de bara lugnt.
I'm so happy for you! :)
011





milla.


Kommentarer
Postat av: Sofia!

Ingen promenad? konstigt, eftersom att nån är lite lat?! (A) :D vad gullig du är "du är minst lika bra!!!" :)

2008-04-16 @ 20:30:40
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0