12 april

Hoho!

Så var det helg igen!
Igår efter skolan åkte jag hem en stund sen begav jag mig till Strängnäs. Först tog jag de bara lugnt, sen började jag fixa mig inför kvällen. När jag var klar så mötte jag Sofia, vi var och åt mat. Riktigt trevligt! När vi hade käkat skjusade hon mig till Madde där vi började förfesta för att senare gå ut. Det blev tyvärr inge festande för Sofias del. Hon har inte mått bra i veckan så hon tog de lugnt denna kväll.
Madde och jag började dricka lite. Och sen skjusade Emil ner oss till stan. Vi var inte ute så länge, det var ingen bra musik och ganska lite folk, tyvärr..

Idag vaknade jag upp vid 11. Tog det ganska lugnt till en början sen började jag fixa mig. För att sedan möta Sofia för att luncha! Ännu en trevlig stund! :) Efter det drog jag hem till Linus igen och slappade.

Ikväll ser det ut som att de blir en lugn kväll, och det har jag inget emot! Jag är ganska trött och har ingen lust att göra något speciellt.
010





milla.

Kommentarer
Postat av: Sofia!

YEY! fast nu har jag inget jätteinlägg att se framemot imorgon, om du inte skriver då mä förstås ;D

2008-04-13 @ 01:05:41
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0