1 april

Nu har bloggen varit nere ett tag.

Det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist.
Igår hade jag praktik, dagen gick ganska fort. När jag kom hem tog jag det bara lugnt, tänkt gå och sola men jag orkade inte.
Idag är jag hemma från praktiken, är fortfarande förkyld. Det har inte släppt än och det har gått två veckor. Så imorgon ska jag till läkaren.
Jag kom nyss hem från Västerås, jag och mamma var där och hämtade mitt pass. Jisses, man kan aldrig bli bra på såna bilder. : / Det är samma på körkortet, jag ser ut som helvetet själv.

Måste plugga mycket den här veckan, det är en skit stor uppgift i svenskan som ska vara klar på fredag, jag vet inte ens om jag har kommit halv vägs.

 miss you..




milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0